sâmbătă, 4 decembrie 2010

Puţină magie nu strică niciodată

Mi-e îngrozitor de ruşine. Nu cred în obiecte magice ci din contra le urăsc. Mi-am pierdut magia, firul  acela de magie care mă făcea să mă simt bine s-a uscat în rutina zilnică. Mi-am pierdut curajul de a încerca să fiu magic ,,un vârf de cuţit,, nu-mi trebuie mai mult ca să dau gust unei zile ploioase sau ceţoase.
_Auzi? lumea are atâtea griji şi tu îţi permiţi să te gândeşti la magie?

Şi uite aşa şi azi şi mâine nu am mai turnat praf de sclipici peste firul firav al magiei mele şi el s-a uscat în Deşertul Deşerturilor Deşertoase: NEPĂSAREA

Un toiag precum cel al lui Moise care a tăiat Marea Roşie croind drum Poporului lui Israel. Nu, nu sunt în stare să conduc şi nici nu vreau o sarcină atât de grea.

Apoi am auzit tot copil fiind de globul de cristal al bătrânului Merlin. O lume misterioasă cu oameni neştiutori cu vrăji şi magie. Nu, nu vreau. Nu vreau să cunosc viitorul vreau să mă bucur de ziua de azi.

Şi apoi Inelul Arabellei, basmul modern-comunist ce-l urmăream cu sufletul la gură în fiecare duminică dimineaţa ca să nu mergem la Biserică.
Aş fi vrut un inel care să-mi aducă pe dată toate obiectele şi dorinţele să fie îndeplinite. Aş fi devenit o mare leneşă. Stai în fotoliu şi gata! Ei, nu-i chiar aşa! Sârguinţa, munca, priceperea, răbdarea trebuie învăţate de mic copil. În viaţă lucrurile nu vin pe tavă doar bătând din palme, mai trebuie să şi munceşti. lucrurile triste fac şi ele parte din viaţă şi trecând prin ele te căleşti. Nu sări etapele vieţii tale, bucură-te de copilărie, adolescenţă pentru ca mai apoi la maturitate să ai amintiri plăcute.

Că uite aşa ajungi om mare frământat de griji că ai rate de plătit şi nu se ştie dacă mâine mai ai servici. Şi ....firicelul de magie s-a uscat înainte de a fi răsădit.
Eu cred că magia e  un sâmbure în gândul fiecăruia. El stă acolo uitat aşteptând cumincior că purtătorul său să-i toarne apă şi să-l răsădească. Se hrăneşte cu gânduri bune şi speranţă, încredere, rugăciune, bunăvoinţă. Copăcelul creşte mare , frumos cu ramuri multe.  Sunt şi dăunători: ironia, tristeţea, răutatea, invidia. Dar grădinarul priceput are grijă şi stropeşte cu soluţia recunoştinţei a încrederii a nădejdii şi a dragostei.
_ He-he acu ţi-au crescut copaci în creier! râde gros Ironia.
_ Şi ce dacă, am copacul meu să stau la umbra lui vara şi să-l împodobesc iarna. dacă vrei îţi dau şi ţie o rămurea să o altoieşti.
_ Ce spui tu? Eu am griji mai importante decât să plantez copaci. Iar toamna trebuie să  strâng frunzele căzute.

_Bine. Dacă vreodată ai chef să-mi spui , tot aici voi fi.

14 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Îmi place povestea ta.

Donca spunea...

este obligatoriu sa ne facem putin timp pentru magie in fiecare zi! macar cateva minute, indiferent cat de greu ne-ar fi! daca n-o facem pentru noi, trebuie s-o facem pentru cei mici de langa noi. acestea sunt, la urma urmei, cele mai pretioase momente din viata!
iti doresc un weekend presarat cu momente de magie!

darry.anna spunea...

@Multumesc, Diana!

Sunt cateva ganduri carora as vrea sa le adaug si altele astfel incat sa intregesc o poveste mai interesanta.

Week-end placut!

darry.anna spunea...

@Multumesc , Donca!
Sa nu uitam de magie niciodata!
Un week-end minunat si tie!

INCERTITUDINI spunea...

În noaptea asta toată lumea visează frumos!
Și moșul atinge visele cu vărguța lui magică!
Așa că vei primi un sac de surprize plăcute!

darry.anna spunea...

Multumesc frumos!:)

Iuliana spunea...

O seara magica sa ai! Iubire, bucurii, sperante sa iti lase Mosul in ghetute!

darry.anna spunea...

Multumesc, Iuliana!
Mosul meu drag Nicolae a fost mereu darnic!

adriana spunea...

La multi ani, draguto!

darry.anna spunea...

Multumesc, draguta mea!

Iuliana spunea...

La multi ani, Nicoleta! Sa fii sanatoasa, iubita, implinita!

Doamne ajuta!

Pupici si imbratisari cu toata drgaostea!

darry.anna spunea...

Multumesc, Iuliana draga!

Imbratisari cu voie buna!

adriana spunea...

La multi ani si azi si aici!

darry.anna spunea...

Multumesc, Adriana, draguto!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...