vineri, 10 decembrie 2010

Ştafeta

 Am primit ştafeta de la Donca cu nişte întrebări simple şi drăguţe.

Când eraţi mici:

1. Ce răspundeaţi la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Invariabil răspunsul era: învăţătoare sau profesoară

 
2.Care erau desenele animate preferate?
Mihaela, adoram desenele alea simple, fetiţa cu codiţe şi năzdrăvanul ei căţeluş.

3.Care a fost cea mai frumoasă zi de naştere sărbătorită şi de ce?
Păi, nu prea mi-am sărbătorit ziua de naştere în copilărie dar nu era un motiv de tristeţe pentru că multă vreme am fost derutată de data zilei mele de naştere, datorită celor două nume. Aveam o zi onomastică în noiembrie dar toata lumea spunea că eu sunt născută în decembrie:)

 
4.Ce jocuri preferate aveaţi?
  Păcălici, cred.

5.Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?
Să cânt într-un cor dar cu vocea mea sigur nu mă primeşte nimeni nici măcar la repetiţie.

6.Care a fost prima pasiune sportivă şi nu numai?

O admiram pe Nadia, dar nu puteam să fac nici o figură de gimnastică, singurul sport la care am excelat era căţăratul în copaci.
 

7.Care a fost primul cântăreţ/grup muzical preferat?
Corina Chiriac.
 

8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Moş Crăciun, Nicolae?
Nici de Moş Crăciun nu ştiam de Moş Nicolae nici atât, dar naşele mele de botez îmi aduceau ceva drăguţ de îmbrăcat, iar la şcoală primeam cărţi sau rechizite, draga mea doamnă învăţătoare era un spirit practic în privinţa cadourilor.  


Predau ştafeta mai departe:

Adrianei
Claudiei
Iulianei
  Mariei

şi oricui mai doreşte.

2 comentarii:

adriana spunea...

1. Invăţătoare pana in clasa a 4-a; profesoară de matematica ( un vis pe care l-am avut multi ani)


2.Mihaela, nu cred ca in copialrie am vazut un alt desen animat. Pe urma prin adolescenta era unul simpatic la bulgari.
3. Cand am implinit 10 ani.

4.Nu te supara frate ( era un joc pe carton; Sotron, Tara -Tara vrem ostasi; Florile ( parca asa se numea jocul acela cand saream coarda si numaram); FLORI, FETE, FILME SAU BAIETI ( se juca pe o hartie impaturita), Fazan, Telefonul fara fir,

5.Să cant.

6.PatinaJ, atletism; citit.

7.Nu mai stiu dar stiu ca primul actor preferat a fost Piersic senior ( cred ca aveam 4 ani cand eram indragostita de el).

8.Patinele, o masina de cusut de jucarie la care coseam ( pe bune!) hainute pentru papusi; o cutie cu margele de diferite marimi, din care puteam sa fac zeci de coliere.


darry, multumesc pentru acest remember; m-a binedispus

darry.anna spunea...

Cu placere, Adriana!
Multumesc!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...