joi, 20 ianuarie 2011

La Mulţi Ani, Adriana-Dardindar!

  Adriana-dardindar

Cu exactitate nu-mi amintesc când am început să citesc blogul Adrianei, în primăvara anului 2009, m-a atras numele blogului: dardindar. Aşa este şi Adriana un om care dăruieşte: zâmbete şi bunăvoie şi mai ales o rază de speranţă celor bolnavi. Este imposibil să nu vrei să dăruieşti când citeşti pe blogul Adrianei diversele cazuri. Este Imposibil să nu vrei să te alături Clubului DARDINDAR
 CLUBUL DARDINDAR

Adriana este un SUFLET DE COPIL CU O INIMĂ MARE. În această inimă încap mulţi copilaşi şi oameni mari.

La Multi Ani, binecuvântaţi, dragă Adriana-Dardindar!



Alexandru Andries - Culori
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

 Alexandru Andries - Mica Printesa Fara Micul Print
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse 

Şi câteva flori din grădina mea. Vezi ce proaspete  şi pline de soare sunt!:)
 

6 comentarii:

Iuliana spunea...

La multi ani dragei noastre Adriana, prin intermediul careia te-am cunoscut si pe tine, Darryanna!

Sa ne traiasca si sa ne bucuram de prietenia noastra pana la adanci batraneti!

Doamne ajuta!

darry.anna spunea...

Doamne, ajuta!

adriana spunea...

am scris un mesaj si mi-a disparut

multumesc pentru toate cuvintele frumoase si pentru flori si pentru dedicatii...scriam ca parca e o mica petrecere la tine pe blog

nu am uitat s ate sun dar imi suna telefonul ca la gara

pupici si imbratisari

darry.anna spunea...

:)Imbratisari draguto!;)
La Multi Ani!
Putem vorbi la telefon oricand , azi tu esti sarbatorita si trebuie sa raspunzi la apeluri:)

tu26dor spunea...

la tine chiar e primavara:)
frumoase flori. inspira la voie buna:)

darry.anna spunea...

Pai, am vazut ca s-a cam saturat lumea de iarna si am scotocit ,,memoria virtuala,, dupa soare si flori :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...