marți, 11 ianuarie 2011

Motive de fericire

Mă trezesc la ora 4.30 şi plec să prind rând. Unde credeţi? La fişierul spitalului pentru un bon. Ai nevoie de o reţetă ai nevoie şi de bon, una fără alta nu există. Când am ajuns erau deja zece persoane înainte. Mă rog în gând că poate nu iau toţi bon pentru acelaşi cabinet. Ajung la rand şi cer bonul:
_Doamna doctor e în concediu până luni, mergeţi la cealaltă doamnă doctor.
_Dar, oare o să-mi dea doamna doctor reţetă? gândesc cu voce tare şi şi iau bonul.
....
Mă întorc pe la 12.00, bine programul începe la ora 14, dar vine asistenta mai repede ne ia buletinele ca să pregătească fişele. 
Când ajung, mă felicit, toate persoanele, vreo 15  care nu reuşiseră să ia un bon aşteptau de dimineaţă că poate o să aibă noroc să primească şi ei reţetă după ce se termină cu noi ,, norocoşii,, ce luaserăm bon. Norocoşi că stăm în oraş şi ne putem trezi odată la trei luni la ora patru dimineaţa, că uite să stai la vreo şaizeci de kilometri de oraş, în această situaţie, nu-i tocmai un motiv de fericire.
Şi unde-i rând e şi îmbulzeală, că omul bolnav nu are răbdare sau pierde autobuzul. Am numărul opt dar intru cam la numărul doisprezece numai după o oră de stat în picioare. E mai mult decât speram. Bucuroasă că prima parte a misiunii s-a încheiat cu succes, nu am nici răbdare să beau o cafeluţă de la automat plec spre farmaciii....1,2,3,4,5,....iau tramvaiul....6,7....8 ultima, zic hai să intru şi aici fiind sigură de răspunsul negativ, deja în minte urzeam planuri pentru următoarea zi de colindat pe la farmacii.
Noroc chior! farmacista îmi pregăteste reteta şi constată că un medicament este incomplet dar drăguţă îmi dă un bon ca să revin pentru rest. Oau! Ce fericire! După o zi pe care o credeam pierdută am reuşit să iau reţeta de insulină a  cuiva drag din familie care mă aştepta  şi el săracul cu sufletul la gură.
Şi care ar fi motivele de fericire: sunt sănătoasă, pot să merg, am răbdare şi am găsit medicamentele. 

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Si cand te gandesti ca aceasta poveste este scrisa de cineva care lucreaza in sistemul sanitar! Stiu ca nu ai tu nicio vina, draguta mea! Doar am glumit!

Sanatate multa!

darry.anna spunea...

Norocoasa de mine!:)

Sanatate,Iuliana!

adriana spunea...

sa inteleg ca poti sa numesti ziua de azi: ziua cu bonuri

o imbratisare de la departare si un zambet; iti trimit chiar acum

darry.anna spunea...

:)
O imbratisare calda si prieteneasca!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...