sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Nimicuri

Vrăbiile ciufulite stau pe crengile golaşe. Ninge apos şi se topeşte repede mai ales pe ghete. E aer primăvăratic în mijloc de iarnă. Anotimpurile astea sunt din ce în ce mai razna. S-or fi molipsit de la noi oamenii cu tristeţile şi melancoliile noastre lungi şi interminabile. Plictiseală şi monotonie fără vreun motiv de bucurie. Bucuria asta nu cade din cer precum ninsoarea, e un strop de suflet pe care să-l cauţi în tine, îl ţii în palme şi apoi îţi faci curcubeu din el. Reţeta e proprie şi personală trebuie doar să încerci. Spor la treabă şi lasă vrăbiile-n pace!

17 comentarii:

Sara spunea...

Frumoase gânduri... bucuria nu cade din cer precum ninsoarea. Trebuie să găsim în noi frumosul și să-l împărtășim și altora...

darry.anna spunea...

Multumesc, Sara!
Nu e usor dar merita incercat.

Diana Alzner spunea...

O să încerc, promit.:)

darry.anna spunea...

N-o sa-ţi para rau, Diana.:)

INCERTITUDINI spunea...

Eu văd iarna cuibărită printre ramurile bradului din fața ferestrei. Liniștită ca un somn cuminte..

darry.anna spunea...

Asa este! Iarna isi vede nestingherita de somnul ei.

adriana spunea...

Ce frumos ai scris...Bucuria asta nu cade din cer precum ninsoarea, e un strop de suflet pe care să-l cauţi în tine, îl ţii în palme şi apoi îţi faci curcubeu din el...spor la treaba si tie...

darry.anna spunea...

Multumesc, Adriana!
:) tocmai ce-am pregatit ,,prima postare de maine,,

adriana spunea...

am vazut ca maine faci o cafea tare buna pe blogul meu

adriana spunea...

Buna dimineata darry.anna! Ne-ai facut si cafea si fursecuri si muzica...rasfat in toata regula. Nu stiu daca creste iarba luni dar sigur zapada ninge...si ninge...si ninge.

Pupici si imbrastisari iti trimit pe calea gandului, ruta Bucuresti-Botosani.

Sper ca seful tau nu este antipatic. Nu stiu cum este aceasta categorie, pentru ca eu am avut mereu sefi simpatici si indragiti de subalterni.

Acum, pentru ca eu mi-s seful meu nu prea stiu ce sa zic.

Poate unii cititori se vor intreba unde ai facut astazi cafeaua?! Sa le spun?!

Mai bine le spui tu, pentru ca faci o cafea tare buna si e pacat sa nu se bucure si ei de ea.

darry.anna spunea...

;)

adriana spunea...

Buna dimineata!

Iuliana spunea...

Imi place mult reteta ta personala si o voi "fura" si eu...

Ce frumos scrii, Darryanna!

darry.anna spunea...

Buna dimineata, draguto!;)

darry.anna spunea...

Iuliana, multumesc! A fost un moment de inspiratie.

Cu placere, ma bucur ca iti place!

tu26dor spunea...

cate cuvinte simple pline de voie buna:) mi-a placut mult "reteta". am sa trag invataturi:) multumesc.

darry.anna spunea...

:)Cu placere, Tudor!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...