marți, 18 ianuarie 2011

Un filmuleţ despre gemenii simpatici

 Este un filmuleţ realizat anul trecut. Sunt nişte copii tare simpatici care trebuie să facă o nouă operaţie anul acesta în februarie.





Date de contact si conturi pentru donatii: 
Niculina Mandricel (mama copiilor), 
Sat Buda-Craciunesti, Nr. 59, comuna Cislau, judetul Buzau 
Nr. de telefon: 0764 555 095; 0753 765 211; 0238 585 696

RO 77 BTRL 01 00 12 01 S 04 088 XX (LEI)

RO 52 BTRL 01 00 42 01 S 04 088 XX (EURO

  Documente medicale

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Doamne ajuta sa se inmoaie inimile a cat mai multi oameni si sa se stranga banii necesari operatiei! Eu o cunosc pe Niculina si stiu cat de credincioasa este... Zilele acestea mi-a spus la telefon ca nu deznadajduieste, desi nu mai este mult si vine data operatiei, iar ei inca nu au strans banii... Dar ea are incredere in Dumnezeu, ca nu o va lasa!

darry.anna spunea...

Doamne, ajuta!
Sunt asa de draguti!

Sara spunea...

Sunt tare drăguți gemenii!... M-am bucurat să îi văd în filmuleț.. Mi-aș dori tare mult să reușească să strângă banii necesari operației...
Doamne, ajută!

darry.anna spunea...

Un gand bun pentru ei face minuni, draga Sara!

Si tu, si eu... si cu siguranta se vor gasi si alte persoane carora sa le fie simpatici gemenii...si incet vor reusi sa stranga banutii!

Ganduri bune!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...