marți, 8 februarie 2011

Adevăruri

Poate că  unii consideră  viaţa   prea scurtă pentru a te mai încărca şi cu necazurile altora. Nu pot să fiu nici pro nici contra acestei idei. Fiecare îşi are propriul punct de vedere la care ţine şi nu-i plăcut să te simţi atacat doar pentru că ai o anumită idee care vine în contradicţie cu ideea celui de lângă tine. 
A da ceva nu echivalează cu a da bani. Nimeni nu este atât de bogat încât să poată salva planeta de unul singur. Poţi da un zâmbet, un gând sau o vorbă bună. Caută aceste lucruri în inima ta, cu siguranţă te vei bucura de ce găseşti acolo şi de ce poţi oferi.

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Sunt intru totul de acord cu tine, Darryanna!

Culmea este ca unii judeca pe cei care daruiesc, zicand ca isi pierd timpul si banii... Parerea lor... pe care nu o judecam...

Pupici si imbratisari.

darry.anna spunea...

,,Culmi,, din astea intalnesc si eu, Iuliana.Dar astea ma fac sa-mi doresc mai mult sa-mi vad de viata si gandurile mele si sa fac ceea ce cred eu ca e bine.

Imbratisari.

adriana spunea...

foarte adevarat...orice dar este binevenit cand este daruit din inima si cu dragoste

darry.anna spunea...

:)Multumesc, Adriana!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...