marți, 8 februarie 2011

Cer şi ramuri

 In ,,cerul meu,, ajung mereu ramurile copacilor.

10 comentarii:

Sara spunea...

Ce frumos e cerul dumneavoastră! L-am fotografiat și eu astăzi spre seară...

darry.anna spunea...

:)

Iuliana spunea...

Esti neintrecuta la fotografii! :)

Si esti o fina observatoare a naturii, a frumosului in general.

darry.anna spunea...

:)ma flatezi, Iuliana!

Multumesc!

DoarEu spunea...

Culoare... speranta... poveste.... magie!
asa am tradus aceste fotografii!
imbratisari optimiste!

darry.anna spunea...

Ai tradus bine!:)

Imbratisari!

Diana Alzner spunea...

Şi stelele, soarele, zâmbetul copiilor...
Uneori e suficient să privim cerul şi prindem curaj.

adriana spunea...

stii ca mie imi plac norii din cerul tau...pufosi

darry.anna spunea...

Multumesc, Diana!
Frumos spus!

darry.anna spunea...

Adriana, cred ca sunt cei mai frumosi nori!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...