luni, 28 februarie 2011

Etichete

Trăiesc şi greşesc. Îmi accept greşelile dar cel puţin vreau să fiu lăsată să le comit. Nu mă opri doar pentru că tu ,,prietenul meu ,, ştii mai bine decât mine ce şi cum şi mai ales când am să greşesc. Ai răbdare până la final să vezi ce se întâmplă nu-mi pune eticheta din start.
Ţin minte că atunci când eram copil primul lucru pe care-l făceam când îmbrăcam o haină nouă era să-i tai eticheta pentru întotdeauna mă incomoda. Ce uşor mi-ar fi şi acum să tai etichetele ce le-am primit de-a lungul timpului. Numai că mi-au intrat prea adânc în suflet. E nevoie de multă iubire  ca să le pot scoate  dar mai ales să nu le lipesc mai departe.

6 comentarii:

Diana Alzner spunea...

De câte ori am pus etichete, destinul mi-a demonstrat că m-am înşelat.
Sper că m-am învăţat minte!
Daria, ai dreptate, fiecare avem dreptul să greşim şi să învăţăm, sau nu, din propriile greşeli. Doar aşa putem progresa.

DoarEu spunea...

da, din pacate, asa se intampla... punem etichete.. prea repede... si definitive.
a gresi e omeneste... dar noi, nu mai suntem oameni!

darry.anna spunea...

Cel mai greu e sa-mi recunosc greseala, Diana!

Incerc mereu.

darry.anna spunea...

Suntem oameni dezgoliti de suflet, Claudia.

florina emilia spunea...

De regula eu i-au decizii pe care mi le asum, de multe ori am facut greseli insa asa am invatat cum sa procedez in anumite situatii. de cativa ani nu am avut cu cine sa ma consult, mi-au lipsit sfaturile mamei si ale tatalui, mi-a lipsit siguranta familiala...m-am chinuit singura sa gasesc solutii pentru a merge mai departe, pentru a crea cuibul cat mai confortabil si pentru a oferi copilului siguranta ...

www.florina-emilia.blogspot.com

darry.anna spunea...

Bine ai venit Florina-Emilia!
Ce nume frumos ai!

Esti o luptatoare si chiar de ai avut multe obstacole de trecut sau ai facut greseli, toate te-au facut mai puternica si pregatita pentru alte decizii sau lupte.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...