joi, 24 februarie 2011

Taină

Sunt pe aici doar că hibernez puţin. Am îngheţat zdravăn.
_Ce spui tu? copacii nu răcesc şi nu le curge nasul.
Cred că de aceea vreau să fiu copac, ca să nu mai am nevoie de batistă şi să-mi curgă nasul ori de câte ori am mâinile ocupate.
Îmi place stratul acesta de zăpadă. E sclipitor şi aduce linişte.
_Da. E nevoie de linişte ca să doarmă liniştiţi mugurii şi seminţele. Îndată se vor trezi şi vor elibera bucuria verde.
_Oare de unde ştiu plantele când să înmugurească şi să înflorească?
_Este un orologiu în inima pământului. el vibrează şi transmite ritmul  rădăcinilor.
 Tu ne vezi doar ramurile şi frunzele, însă rădăcinile noastre sunt în pământ. Acolo sunt întâlnirile de taină ale noastre.

11 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Aşa este Daria, cu rădăcinile simţim.
Rădăcinile ne spun când e vremea să ne naştem, când să înflorim şi când să ne metamorfozăm la rândul nostru în rădăcini.

Mariana spunea...

Ce frumos ai scris! Mulţumim pentru gândul acesta...de taină!

Iuliana spunea...

Ce frumos!

Mi-ai lipsit!

Pupici si imbratisari de regasire!

DoarEu spunea...

ce frumoooso! sunt mandra de tine! felicitari... e superb...altfel..poveste...bravo bravo bravo.

un pupic si o imbratisare magica drept premiu! :)

darry.anna spunea...

Diana, multumesc!:)

darry.anna spunea...

Cu placere, Mariana!

darry.anna spunea...

Iuliana, eu mai hibernez inca.:)

Imbratisari!

darry.anna spunea...

Multumesc, multumesc, Claudia!
:)

Imbratisari!

adriana spunea...

darry.anna... sunt invidioasa ca nu am scris eu...dar sunt bucuroasa ca ai scris tu...foarte frumos....foarte frumos!!!

darry.anna spunea...

:)Multumesc, draguto!

Bianca spunea...

http://artasicreativitate.ativiforum.net/t26-sa-o-ajutam-pe-bianca
http://artasicreativitate.ativiforum.net/t27-galeria-virtuala-pentru-bianca

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...