luni, 7 martie 2011

Cum gândeşti

Unul din lucrurile cele mai tâmpite pe care le poţi face este să gândeşti în permanenţă pozitiv. Mă scuzaţi, nu vreau să stric buna dispoziţie nimănui, şi mai ales celor  care şi-au făcut un crez din ,,GÂNDEŞTE POZITIV!,,
De ce am ajuns la concluzia asta? Pentru că în urma unui îndelungat şi obositor ,,Gândeşte pozitiv,, nu m-am ales decât cu o imensă amărăciune că tot globul meu de cristal lustruit zilnic cu ,,gândiri pozitive,, mi-a alunecat şi s-a făcut ţăndări de cioburi zburătoare în freza asistenţei oricând dispusă să participe la un deliciu de vorbe.
Dar mă bucur  pentru descoperire. Poate fiecare din voi  a descoperit la un moment dat că viaţa nu e numai gândire pozitivă ci un amalgam de de sentimente: bucurie, tristeţe, amărăciune, veselie, frică, însingurare. Un amestec interesant şi mult mai sănătos decât drogul gândirii pozitive. Atâta vreme cât ascunzi toate neplăcerile , nemulţumirile şi tristeţile sub gândirea pozitivă nu vei obţine decât un balon cu explozie întârziată. În momentul în care îţi accepţi tristeţile, iubirea şi mai ales ura, ca făcând parte din tine vei conştientiza ce întreg şi perfect eşti fără să mai apelezi la drog.
E doar un punct de vedere. :)

6 comentarii:

Donca spunea...

eu am inlocuit "gandeste pozitiv" cu "gandeste sanatos"!
la muti ani plini de iubire!

darry.anna spunea...

:)Multumesc,Donca!

La multi ani!

Iuliana spunea...

Cu toate astea, am intalnit oameni, printre care si pe tatal meu (pe care il admir foarte mult pentru asta), care, datorita gandirii pozitive au realizat foarte multe in viata si s-au ridicat de la pamant cand nimeni nu mai credea asta.

Nu stiu daca astfel de oameni isi impun sa gandeasca pozitiv, ci pur si simplu asa sunt ei setati din nastere...

darry.anna spunea...

Iuliana inteleg ce vrei sa spui. Una este sa gandesti sanatos pozitiv si alte e sa te fortezi sa gandesti pozitiv pentru ca asa e bine cand de fapt sufletul tau simte tristetea. O aduni si o ascunzi sub masca lui gandeste pozitiv incercand s-o ignori pentru ca in final sa erupa.

Cred ca e mai bine sa fii constient de trairile tale sa le accepti si astfel vei reusi sa fii pozitiv.

adriana spunea...

interesant post

darry.anna spunea...

Da, interesant punct de vedere am avut.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...