vineri, 1 aprilie 2011

Clipa de tăcere

Am vrut să tac şi să fie linişte dar cuvintele nu m-au lăsat. Mi-au crescut din inimă spre înafară. Lor le place lumina. Sunt un fir de iarbă privind spre cer şi soare. E minunată clipa asta de verde, de bucurie. E curată şi aducătoare de pace. O pace după care am alergat fără speranţa de a o atinge. Fără speranţa am alunecat spre neplăcerea celor din jur. Nu m-a putut convinge nimeni de clipa care merită iubită şi nici n-am vrut. M-am scufundat în adâncul inimii şi am atins răul  care m-a durut. L-am rugat să tacă pentru că m-am săturat să-i ascult văicărelile. L-am chemat să iasă la lumină să se elibereze.

10 comentarii:

ajnanina spunea...

o nebunie de cuvinte primavaratice :))

DoarEu spunea...

ce dor mi-a fost de tine! imbratisari cu voie buna!

darry.anna spunea...

:) curata nebunie, Ajnanina!

darry.anna spunea...

Si mie mi-a fost dor de voi, Claudia!
Imbratisari!

darul din inima noastra spunea...

Bine ai revenit, draguta noastra! si observ ca suntem pe acceasi lungime de unda a inimii.

darry.anna spunea...

:)Darul din inima, ce frumos suna!

Iuliana spunea...

Bine ai revenit, Darryanna! Ce bine ca nu te-au lasat cuvintele sa asterni tacerea pe acest blog! Era atat de pacat!

Te sarut cu drag!

darry.anna spunea...

:)Te imbratisez cu drag, Iuliana!

Diana Alzner spunea...

Bine ai revenit, Daria! :)
Te aşteptam.

darry.anna spunea...

Multumesc, Diana!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...