vineri, 20 mai 2011

Poveşti personalizate pentru copii

 Claudia ne face o ofertă tentantă pentru copii  , nepoţi sau alţi pici şi pitici dragi nouă. Eu zic să n-o refuzaţi.


Dragi părinţi,


Ştiind că se apropie Ziua Internaţională a Copilului, am încercat să găsesc ceva special pentru ei. Mi-a trăsnit ideea de a scrie poveşti personalizate pentru copiii dvs. Îmi scrieţi ce pasiuni are copilul dvs., vârsta, iar eu scriu o poveste specială pentru el. Fiecare copil va avea propria poveste. Mă voi strădui ca şi prezentarea să fie într-o formă deosebită.


Poveşti personalizate puteţi comanda şi pentru copiii prietenilor, fini, nepoţi etc. la zilele lor onomastice.


Pentru uzura neuronilor mei, am hotărât ca preţul pentru o poveste să fie de 15 lei.


Este o propunere. Ce părere aveţi? Pentru comenzi, îmi puteţi scrie aici: claudia_groza@yahoo.com


Mulţumesc mult că îmi citiţi Poveştile Lizei.


Vă aştept cu drag!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...