marți, 21 iunie 2011

Diverse


Iubesc perioada asta a anului în care ziua pare nesfârşită. Te trezeşti dimineaţa cu soarele în ochi. E lumină, multă lumină şi asta mă binedispune, chiar dacă peste zi nu am timp să mă gândesc la lucruri plăcute ci funcţionez ca un robot.
Am văzut ieri un curcubeu, cred primul de anul acesta, nu aveam aparatul foto la mine, am făcut fotografiile cu telefonul mobil. Dar voi n-o să mă judecaţi prea aspru pentru calitatea pozelor. De câteva vreme îmi încerc norocul pe un site foto. De unde nu am mare talent fotografic şi nici un aparat  performant n-am reuşit decât să mă umplu de nervi şi chiar să nu mai fac nici o fotografie reuşită. Eh, nimicuri! Când viaţa e atât de scurtă chiar nu se merită să te încarci de negativisme. 
Azi am fost la coafor pentru o reînoire de look, nu cine-ştie-ce. Între micile proceduri de rigoare mi-au căzut ochii pe o carte, o uitase o clientă. Am răsfoit-o şi m-a amuzat. Scrisă de un psiholog: ,, Cum m-am vindecat de nefericire,,. Tii, ce m-a nimerit! ce-i drept,  mai gândisem eu uneori că fericirea este undeva în interiorul meu doar că trebuie s-o reactivez s-o aduc la suprafaţă şi că n-ar strica să încerc să fiu mai ordonată cu propriile gânduri sau să experimentez ceva disciplinare. Uşor de citit şi chiar de aplicat, voinţă să ai! Fericirea mea e propria-mi responsabilitate nu e altcineva vinovat de realizarea sau nerealizarea ei. 


Concluzia este că n-am nici o concluzie. M-am bucurat de nişte lucruri simple şi mi-am reamintit de lucruri importante.
Încercaţi să fiţi fericiţi!

8 comentarii:

DoarEu spunea...

am vazut si eu cartea in vitrina unei librarii centrale... nu m-a impresionat deloc.
sa iti fie de bine noul look!

darry.anna spunea...

:)
Multumesc!

Dili spunea...

Bine zis, clipele acestea marunte suint scantei de fericire, multumim ca ne-ai oferit si noua cateva :-) si colorate pe deasupra :-)

darry.anna spunea...

Cu placere, Maria!
:)

adriana spunea...

Frumos curcubeu; ca un licar de speranta.

darry.anna spunea...

Asa l-am vazut si eu, Adriana!
:)

Iuliana spunea...

Mie imi place la nebunie aceasta perioada a anului pentru ca miroase a tei, pentru ca e cald si frumos afara, pentru ca a venit vacanta copiilor, pentru ca pot purta rochite decoltate, scurte, de vara... E asa usor sa fii fericit in iunie! :)

Pupici caldurosi!

darry.anna spunea...

O! Am uitat de tei, dimineata si seara e un parfum! si vacanta, visezi la concediu, si hainele usoare de vara
:)
Pupici!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...