miercuri, 3 august 2011

Grandma Roses

Am prelucrat si eu o fotografie. A iesit ce vedeti.

10 comentarii:

Sara spunea...

Ce culoare frumoasă! Ador trandafirii! :)

Dili spunea...

O FRUMUSETE!

adriana spunea...

nu ma pricep la prelucrari dar mi se pare faina

darry.anna spunea...

Si eu ador trandafirii, Sara!

Multumesc pentru vizita! :)

darry.anna spunea...

Multumesc, Maria! :)

darry.anna spunea...

Nici eu nu ma pricep, Adriana, insa m-a placut si mie cum s-a transformat imaginea initiala.

April spunea...

Foarte reusita! Felicitari...sa vezi cum nu mai scapi de microbu' asta :))

darry.anna spunea...

:)Multumesc mult, April!

Simt cum ma prinde microbu' din ce in ce mai tare.

Ana spunea...

superba! Eu sunt din categoria celor care nu stiu sa faca poze, dar insist :)) Seara placuta!

darry.anna spunea...

Si eu insist, Ana!:)

O seara buna si tie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...