luni, 26 decembrie 2011

Instantaneu

10 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Ce frumos .... :) Ador decoratiunile din aceasta perioada.... :)

Bucurii si zambete si impliniri... :)

Imbratisari cu multa prietenie.:)

Sara spunea...

Mulțumesc pentru frumoasa urare! Vă doresc și eu să aveți parte de sărbători împlinite! :)

darry.anna spunea...

:)Imbratisari, Claudia!

darry.anna spunea...

:)Multumesc si eu , Sara!

Diana Alzner spunea...

Imaginea ta îmi aminteşte de Orăşelul Copiilor din vremea prunciei mele... :)
De-am putea păstra acea magie!

Donca spunea...

multumesc pentru urare!
Sarbatori fericite tie si familiei tale!
Un an nou fericit!

darry.anna spunea...

:) Asa e Diana, cautam magia de altadata. In copilarie Oraselul copiilor era amplasat in Parcul orasului, forfotea de copii, era plin de casute, figurine si beculete vopsite.Azi e doar in amintirea nostra.

darry.anna spunea...

:)Multumesc si eu, Donca!

April spunea...

La multi ani cu sanatate si tot ce iti doresti!

darry.anna spunea...

:)La Multi Ani cu sanatate, April!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...