vineri, 30 decembrie 2011

Tiribomba

Diana m-a făcut să mă gândesc la timpul de sfârşit de an. Întodeauna mi-au plăcut zilele dinaintea Crăciunului, aşteptarea şi emoţia. Însă zilele de după Crăciun au fost mereu şterse şi fără amintiri, urâcioase. Şi nu ştiam de ce. Până când mi-am dat seama că trăiam cumva între prezent şi trecut. Gândurile îmi erau prinse în trecut paşii mergeau spre rutina zilnică.M-am simţit mereu ca într-o tiribombă, mă învârteam în cerc şi mă ameţeam cu amintiri. Urăsc să fac bilanţuri şi socoteli. Un an, încă un an aşa cum a fost bun sau rău s-a învârtit şi eu odată cu el. Am ameţit şi am fugărit timpul spre nicăieri. Şi ... mă urc într-o nouă tură, un an, un timp...
:)

6 comentarii:

Sara spunea...

Nici eu nu prea iubesc zilele acestea... Și parcă mi-e teamă de orice început...
Să dea Dumnezeu să aveți un an bun și cu folos în toate!
La mulți ani!:)

adriana spunea...

LA MULTI ANI!

Diana Alzner spunea...

Daria, exploatează magia acestor momente. :)
Imaginând putem modela destinul nostru. "Gândurile noastre construiesc lumea".
Îţi doresc un An Nou îmbelşugat, cu împliniri şi bucurii. :)

darry.anna spunea...

:)La Multi Ani, Sara!
Un An Nou cu sanatate si bucurie!

darry.anna spunea...

La multi Ani, draguto, Adriana!
Un An Nou cu sanatate si bucurie!

darry.anna spunea...

:)Multumesc pentru sfat, Diana.
La Multi Ani!
Un An Nou cu sanatate si bucurie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...