miercuri, 11 ianuarie 2012

Ştiaţi că...

...sârma, aia de-i necesară uneori la casa omului, la un gard, la îngrădit o stivă de lemne, sau eu ştiu orice altceva se vinde la kilogram? Eu nu.
Intru astăzi într-un magazin de fero-metale, un domn în vârstă se adresează vânzătorului, arătându-i un val de sârmă subţire:
_Fiţi amabil, aş vrea şi eu 20 m de sârmă din asta.
Vânzătorul  tinerel, uitându-se mirat şi dezaprobator la domn, gândi probabil, la vârsta lui nu ştie cum se vinde sârma, declamă sec:
_ Auzi domnu', unde-ai văzut matale să cumperi sârma la metru, numa' la kilogram  se vinde domnu'!
_Dar ştiţi eu am nevoie doar de vreo 20 metri să leg ceva.

4 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Da, ştiu, dar am aflat recent, când am îngrădit livada cu plasă de sârmă... :)

darry.anna spunea...

:) eu nu stiam, daca as fi avut nevoie as fi cerut si eu 2-3m de sarma la magazin spre mirarea vanzatorului:))

...tiktakro... spunea...

Ha-ha...la fel si cuiele. Nu la bucata ci la kilogram. Ca pe vremea lui Caragiale :))....suntem traditionalisti, ce vreti ? :D

darry.anna spunea...

:)) Curat-tradiţionalişti!
Mulţumesc pentru comentariu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...