vineri, 24 februarie 2012

Tii,

...măi, să tot fie azi trei ani de când am intrat pe ,,blogăreală,,. Acum trei ani am scris prima postare, o mică impresie dintr-o zi de februarie care se vroia de primăvară.
Ce repede trece timpul şi ce ne mai ,,modificăm,, şi noi. Nu, nu intrăm la apă dar ne schimbăm gusturile, ideile, gândurile.
Am scris relativ puţin pe blog, am multe postări cu fotografii şi muzică. Puţine detalii despre mine,  îmi place să stau în umbră. Un blog modest fără  pretenţii sau aspiraţii. Un loc pentru mine şi prietenii mei virtuali. Fără polemici şi discuţii inutile. O portiţă virtuală prin care trec după o zi  cu multă rutină şi oboseală.

8 comentarii:

April spunea...

La multi ani! :) sa ne blogarim si la pensie ;) pupici si o zi primavaratica iti doresc...macar in suflet...

MEG55 spunea...

LA MULTI ANI! Succese fara "succesuri"!

Diana Alzner spunea...

La multi ani, daca e ziua blogului! :)
Imi face placere sa intru in casuta ta virtuala.

Ana spunea...

La multi ani! Si blogului si tie! Imbratisare :*

darry.anna spunea...

:),,Blogerim, blogerim,, April!
Multumesc frumos!

darry.anna spunea...

:) Meg, multumesc pentru urare!
Succese sa avem!

darry.anna spunea...

:)Multumesc mult, Diana!
Placerea e si de partea mea.

darry.anna spunea...

:)Ana, multumesc fumos!
Imbratisare:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...