vineri, 30 martie 2012

Ce-am mai făcut

... ei, nu că ar fi cineva foarte interesat. Ieri au sosit şi la mine berzele. Am fost aşa de mirată şi-am rămas cu gura căscată privind zborul lor rotit de recunoaştere. Am fost la o şedinţă plicticoasă apoi am încercat nişte fotografii de la înălţime numai că nu ştiu ce rotisem eu de data asta la aparat de au ieşit în alt fel decât mă aşteptam.
Azi dimineaţă la piaţă cu sacoşele în mâini numai aparatul îmi mai lipsea. Nu, aşa nu se mai poate. Se impune o planificare mai atentă a timpului. Daaa, sigur! pentru cine este adeptul planificărilor. N-ai să mă prinzi pe mine cu tabele şi listuţe de planificat. Poate greşesc dar nu-mi place să fac planificări. Bine, că mă gândesc la nişte planuri pentru o zi sau alta dar nu trec totul pe hârtie. Ţin minte, mai uit, adaptez din mers, mă enervez şi merg mai departe. Treaba asta cu planificarea scrisă îmi pare încă o risipă de energie...adică trebuie să fiu mereu conform graficului. Însă cine ştie? Niciodată să nu spui ... niciodată :)

6 comentarii:

Tudor Enea spunea...

Eu de felul meu nu fac planificari. Nici macar cand plec undeva. Probabil cred prea mult in soarta si stiu ca toate se ordoneaza de la sine.
Ma bucur sa aud ca au venit berzele. Eu nu le-am vazut inca. Consider ca primavara vine cu adevarat atunci cnad vezi prima barza. :)
Zi senina sa ai, in fiecare zi!

darry.anna spunea...

Am fost asa de mirata cand le-am zarit; tare frumos zburau si se roteau ca am uitat sa le mai si pozez:)

Multumesc pentru comentariu si urari!:)

cristina spunea...

listute eu nu fac decat ca sa nu uit, ca am o memorie teribil de proasta. si listutele le fac, insa, numai cand imi aduc aminte :))

darry.anna spunea...

Of, listute de adunat prin buzunare. :)) mi-am amintit o intamplare.

Diana Alzner spunea...

Eu categoric fac liste! :) Altfel uit. Liste de cumpărături, de activităţi, dar nu planificări. Nu-mi place să mă simt presată.
Berzele au sosit şi la mine. :)

darry.anna spunea...

:) mici listute necesare. Nu spun ca s-a intamplat sa merg la magazin, iar pe drum ,,furata,, de diverse ganduri sau idei, am uitat sa iau un produs sau altul. :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...