miercuri, 30 mai 2012

O vorbă spusă-n vânt

Se găseşte un Statu-vorbă-dusă-n-vânt, un el sau o ea, care nu are altă ocupaţie sau plăcere decât să ia o vorbă de-a ta şi s-o ducă cât mai departe. De parcă eu nu pot să-mi duc vorba unde vreau eu sau el(a) nu are vorbele sale.
Şi uite aşa te trezeşti cu nişte observaţii că cică ai spus tu ceva.
_Bun şi eu acu ce să fac că vorba-i spusă şi mai ales dusă.
Spun şi eu destule lucruri trăsnite şi îmi mai fug nervii de acasă uneori că nu-s de fier. Dar, cine-l pune pe ăla de aude să creadă chiar tot... chiar aşa... de unde să ştiu eu că ... întocmai aşa i-a povestit cutărică lui cutărică şi mai pe urmă mi-a spus mie...adică mi-a adus vorba-napoi :) A? O fi sigur aşa?

4 comentarii:

cristina spunea...

ei, toti mai gresim uneori si ne ia gura pe dinainte si spunem lucruri, dar suntem oameni si suntem supusi greselii. invata sa nu-i mai bagi in seama pe toti cei care au sa-ti reproseze ceva, cei mai multi o fac pentru a-si acoperi propriile nevolnicii. tu ai valoarea ta pe care nu ti-o poate contesta nimeni si nimeni n-are dreptul sa iti faca vreo observatie, sa arunce cu pietre.

darry.anna spunea...

Intamplarea cu pricina a fost cat se poate de amuzanta.
Iritata si nervoasa facusem o afirmatie care s-a transformat in ditamai pericolul public.
M-am enervat si cand am primit ,,vorba-napoi,,....insa neavand timp sa dau replica imediat...dupa un timp de decantare am realizat ce aiureala a iesit dintr-o simpla vorba dusa mai departe de altcineva si rastalmacita.. :))

INCERTITUDINI spunea...

Gura lumii- slobodă!
Vreau să te înveselesc- directorul mă tot asista la ore..Aveam „Miorița, clasa a VIII-a. Vorbesc, vorbesc copiii, ce mai! frumos!
În drum către cancelarie, două profesoare se cionăneau, zic eu către directorul plin de sine- „c, est la vie...„( scuze către tine că nu pot scrie cum trebuie).
Și-mi răspunde el, șeful:
-Lăsați-i , doamna profesoară, că oricâtă latină le-ați spune, tot nu pricep....

darry.anna spunea...

:)Multumesc frumos pentru comentariu, chiar m-ati inveselit doamna profesoara!
Si vorbele mici si aparent neinsemnate fac parte din viata, insa nu degeaba se spune: Tacerea e de aur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...