duminică, 22 iulie 2012

Coincidenţe



Cu ani în urmă am dăruit  cartea Pescăruşul unei persoane care intenţiona să plece în străinătate  
Cărţile au fost întotdeauna forma  preferată de face cadou cuiva. Ţin minte că intrat în librărie şi printre rafturi am ales să citesc câteva rânduri din carte. ,,Mai daţi-mi o şansă, lăsaţi-mă să vă arăt ce am descoperit,,
Fraza citită îmi descria în totalitate persoana şi modul ei de a fi.
...
Nu ştiu dacă a citit cartea, dacă  a avut vreodată timp de ea. A plecat, mai vine de două ori pe an în ţară, ne întâlnim cu ceilalţi prieteni... nu s-a schimbat prea mult... a rămas acelaşi Pescăruş.
...
Astăzi am găsit clipul ... şi cred că am să caut cartea s-o citesc.

2 comentarii:

Mariana spunea...

Mulţumesc că mi-ai amintit de Pescăruş...!
Am citit cărţulia cu vreo 6 ani în urmă şi tare mi-a plăcut. Am împrumutat-o, însă şi împrumutată a rămas. O să încerc s-o recuperez, că mi s-a stârnit dor de ea...

darry.anna spunea...

:)Cu multa placere, Mariana!
Ma bucur!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...