sâmbătă, 21 iulie 2012

Razna

am folosit timp de două luni ,,minunăţia,, de-i zice Google Chrome,  rapid, fenomenal. Aiurea! nici dacă-mi luam o pereche de boi să-i înham la căruţa internetului nu se încărcau paginile atât de greu. Unde mai pui că nu puteam deschide două pagini concomitent. ,,page iresponsive,, m-a stresat la limita nevrozei.
azi am dat un dowload cu mare lehamite la altceva.  Îmi spusesem că viteza de încărcare e prea mică şi sunt mulţi utilizatori, un abonament nou credeam a fi salvarea..
Surpriză. Alt browser are viteză acceptabilă pentru încărcare. Pot deschide mai multe pagini.
Când ce să vezi? altă minunăţie. Nu-i convine lui Blogger  care-mi spune pe pagina de blog fără drept de apel:
Browserul detectat nu este acceptat şi poate avea un comportament neaşteptat.
Alegeţi din lista noastră de browsere acceptate pentru a beneficia de o experienţă optimă.
No, acum spune careva, cine e razna aici?
:)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...