duminică, 28 octombrie 2012

Visând

visând, nu la caii verzi pe pereţi ci la micul sejur pe care l-am petrecut la Slănic-Moldova. Deşi la distanţă de două-trei judeţe am tot amânat să merg. Staţiune pentru tratamente şi pensionari, mi-am spus. Parcă eu aş fi tare tânară sau mi-ar strica un tratament acolo.Nu?
Un peisaj absolut mirific în mijloc de toamnă, o variaţie de tonuri galbene şi roşii lângă verdele brazilor. Înălţimi molcome şi domoale, aer curat şi linişte multă linişte. Până şi muzica se asculta aproape de surdină. 
În cursul dimineţii staţiunea era aproape pustie spre după-amiază se anima puţin. Turiştii veniţi în staţiune îşi făceau rondul obişnuit la izvoare şi prin parc.




şi eu visez mai departe:

Smiley & Alex Velea feat. Don Baxter - Cai verzi pe pereti (by HaHaHa Production)
 

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...