luni, 19 august 2013

Lecţia de fotografie


Fotografia e mai mult decât o simplă apăsare pe declanşator. Dar mai ales ai nevoie de timp să înţelegi acest lucru.
Să îţi dai seama care este mecanismul  real de funcţionare al unui aparat foto, trecând întâi prin furcile caudine ale setărilor. O lungă perioadă de timp am crezut că lumea exterioară cu forme şi culori se păstreză în interiorul cutiei negre din mâna mea. Chiar mi-a fost frică să nu care cumva să pierd ceva din toate clipele ce mi-au plăcut. Până într-o vreme când mi-am dat seama că vrăjitorul sunt eu. Toate clipele, formele şi culorile sunt în mintea mea. le-am trăit, le-am iubit, le-am simţit, le-am ascultat. În felul acesta cutia neagră devine un magic-box care îmi expune gândurile, ideile, sentimentele. Fotografia este o reflectare a lumii interioare, o călătorie ce se merită a fi făcută pentru că te îmbogăţeşte. 

2 comentarii:

April spunea...

Fotografia e o lume de basm, o lume construita in tine, pentru tine, dar si pentru cei ce sunt capabili sa simta eternitatea unei clipe intr-un cadru static. E o lume ce se lasa descoperita pas cu pas, fiecare clipa fiind unica.
Draga mea, ma bucur ca te-a prins microbul asta mirific numit FOTOGRAFIE :)
Lumina buna!

darry.anna spunea...

:)Multumesc frumos, April!
Lumina buna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...