duminică, 22 iunie 2014

Deja-vu


Imagini de la Blogmeet #5.5, Sâmbătă 21 iunie.
 Faptul că ,,am aterizat,, şi eu la aceasta întâlnire îmi confirmă ideea că lucrurile bune se întâmplă atunci când rămâi deschis şi le primeşti în viaţa ta.



Mă bucur că am participat la întâlnire. Personal găsesc lăudabilă o astfel de iniţiativă, este un prim pas spre formarea unei comunităţi puternice. O comunitate implicată în acţiuni de promovare a diverse activităţi socio-culturale.

I-am cunoscut pe :
Răzvan Pascal
Mioara Claudia
Claudia Mihaela
Alexandra Ciotir
Gabriel Ursu
Adi Bolocan
Magdalena Cazaciuc
Andra Daniliuc
Andreea
Ana Iftodeanu
şi nu în ultimul rând Ioana Mafteev cu care şi am avut o discuţie foarte interesantă despre ziarul Buzz şi micii  săi reporteri.





Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...