sâmbătă, 19 iulie 2014

Mici constatări

Când cineva îţi spune că nu este dator cu nimic faţă de nimeni, atunci când tu ai ideea greşită de a aştepta un răspuns, este foarte clar că acelei persoane într-adevăr nu-i pasă de tine şi chiar e spre binele tău să înţelegi şi să-ţi vezi de alte tale. Nimic mai simplu :)

Poate dacă am fi conştienţi uneori de puterea cuvintelor pe care ni le adresăm unii altora, indiferent că suntem copii, părinţi, soţi, prieteni, colegi sau chiar simple cunoştinţe, am fi mai atenţi la modul cum ne exprimăm şi cred că ne-ar fi mai bine.


2 comentarii:

April spunea...

Piesa e dementiala :) o ascult de ceva vreme...cat despre ce ai scris, am invatat pe propria-mi piele ca e bine sa nu ai asteptari de la NIMENI...Stiu, nu e usor, dar in timp ne invatam lectiile, desi uneori e nevoie sa facem aceeasi greseala de cateva ori pana reusim sa intelegem anumite lucruri.
Weekend linistit, draga mea!

darry.anna spunea...

:) Multumesc, April! Esti minunata, ca intotdeauna!
Week-end placut si tie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...