miercuri, 15 aprilie 2015

Leac



Am cumpărat de la farmacie un medicament pentru răceală. Între timp răceala mi-a trecut şi nu l-am mai luat, am uitat de el. Zilele astea am găsit plicul şi uitându-mă am spus: sigur este o glumă....sau o fi o minune. 
Un lucru este cert: avem nevoie de iubire să ne vindecăm bolile mai uşoare sau mai grave. Avem nevoie de iubire pentru ca viaţa noastră să nu mai fie aşa o luptă împotriva a tot şi a toate, până şi împotriva noastră înşine.
Leacul acesta ar fi simplu să te duci la farmacie şi să-l cumperi dar cred că mai de folos îţi este întâi să-l dăruieşti... 

4 comentarii:

cristina spunea...

pe bune, chiar exista pastilele astea cu adevarat? sau e doar o metafora ... ?

April spunea...

Hristos a Înviat!

Ce frumoase și înțelepte cuvinte, dary.anna! Da, așa e, avem mare nevoie de iubire, atât să dăruim, cât și să primim. Și, deși pare ceva facil, e cel mai greu lucru de înfăptuit. Încurcate sunt căile...
Să ai o săptămână plină de lumină în suflet, draga mea!
Te pup cu drag!

darry.anna spunea...

Cristina, poate fi si o metafora. Pastilele astfel inscriptionate nu stiu exact ce contin si nu mi amintesc denumirea lor. Imi amintesc ca le am cumparat impreuna cu cateva plicuri pentru raceala.

darry.anna spunea...

Adevarat a Inviat!
Multumesc frumos, April!
Cand am deschis plculetul cu pastile si am vazut cum se numesc, mi-am zis: Aoleu, cineva stie unde am probleme! :)

Te imbratisez cu mult drag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...