vineri, 13 noiembrie 2015

Cum te cheama?


 Zilele trecute am inghitit o galusca, da' una mare de tot.
Am auzit o conversatie  intre unul din sefii mei si un client:
_ Domnule va cheama Ion, trebuie de acum sa platiti taxa de nume.
_Cine spune, intreaba omul nedumerit cu niste ochi cat cepele si buza de jos atarnand.
_ Pai, or sa dea ..astia o lege ..cine are nume de sfant trebuie sa plateasca taxa, n-ati auzit, n-ati citit.

Eu, fiind in spatele sefului n-am avut cum sa-i vad mimica sa-mi dau seama daca e adevarat sau nu.
Imi zic, ce pacaleala o mai fi si asta ca doar nu-i 1Aprilie, iar sefu' e serios.
Da' m-a pus pe ganduri. Sunt mandra posesoare a doua nume de sfinti. am incurcat-o, imi iau astia toti banii.. eu ca eu insa cu ce mai iau de mancare la patrupedele din dotare.





... si-s numai o parte din ei.
Ajung acasa si tastez sa ma informaez si eu in legatura cu taxa de nume... ca toti din casa avem nume alese.
Respir usurata cand vad fara sa deschid sa citesc informatia pe un cunoscut cotidian de umor.
Vezi ce patesti cand asculti orice! Si cate asemenea prostii nu procesam aiurea in creierul in nostru fara sa ne dam seama.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...