joi, 25 februarie 2016

Asemănări şi muzică



Cum e casa bunicilor de la ţară rămasă moştenire. Nu te lasă amintirile s-o înstrăinezi dar nici nu vrei să te muţi în ea, tot aşa este şi blogul meu. Nici nu-l închid, nici nu-l întreţin. Mai postez câte ceva din când în când.
În ultima perioadă am avut tot mai des impresia că nu-mi ajunge timpul. După orele de servici şi treburi administrativ gospodăreşti alte activităţi sau hobby-uri sunt stric drămuite. Probabil nu m-am gândit serios să-mi organizez mai bine timpul. Nici nu mă atrage ideea unui grafic strict de urmărit şi de respectat. Cum ar arăta? Exemplu: 26februarie_ trezirea:7, rutina de dimineaţă:7-8.....Nu. categoric.Nu. Fără programări şi grafice. Ce-i drept la final de zi, de săptămâna, de lună, de an contabilizezi activitaţile efectuate şi te bucuri de ceea ce ai realizat. Nu-i rău doar că nu mă intersectez cel puţin deocamdată cu acest mod de organizare.

2 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Pupici!

E greu cu timpul... si cu blogul... important este sa faci ce iti place.
Ai grija zilnic de sufletul tau!
Stabileste prioritati!
Fa-ti daruri!
Zambeste! :)

darry.anna spunea...

Multumesc, draga mea! Esti minunata!
:)Pupici cu tot dragul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...