joi, 30 iunie 2016

Cool Painting!


Acum două zile m-am întors din prima mea tabără de pictură, ce a avut loc la Ipoteşti. am avut ocazia de a picta alături de oameni minunaţi, colegii mei de la şcolile populare de arte din Cluj-Napoca, Brăila, Galaţi, Piteşti, Suceava, Tg. Mureş şi bineînţeles Botoşani.

În prima zi de tabără am fost printr-un mic periplu la Darabani in vizită la casa domnului Doctor Leon Dănăilă


şi la barajul de la Stânca-Costeşti


Apoi ne-am pus pe treabă, pe pictat, atât de concentraţi, cel puţin eu, încât am realizat ce puţine fotografii am cu aceste aspecte. Data viitoare voi ţine cont de acest lucru :)



După aproape o săptămână intensă de lucru, lucrările s-au conturat foarte frumos şi ne-am pregătit de vernisaj.




Din expoziţie, lucrările colegilor mei.










Desigur că am avut parte şi de altfel de momente în care ne-am bucurat. O plimbare seara pe deal :)



sau de compania unor patrupede simpatice


Acestea sunt lucrarile mele


Ce a însemnat pentru mine această tabără? În primul rând a fost o ocazie de a cunoaşte nişte oameni minunaţi. Pentru aproape o săptămână de zile am trăit pentru pasiunea noastră comună: pictura. 
Credem că suntem diferiţi şi totuşi ne asemănăm atât de mult.
Viaţa e frumoasă mai ales când pictezi, dar mai ales ştii şi înveţi să te bucuri de compania celor de langă tine!

MULŢUMESC!
Marinela(Tg.Mureş), Erika(Galaţi), Lila(Botoşani), Amalia(Piteşti), Andreea-Lozioara(Brăila), Paul(Bacău), Flavius(Cluj), Ana-Maria AMO(Suceava) şi nu în ultimul rând Valeriu(Dorohoi)

2 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Felicitari! Te pupam!

darry.anna spunea...

Multumesc frumos! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...